Ar lielo Kristapu godalgota 1994.gada kino filma „Starp debesīm un zemi. Augšdaugava”, 2001.gada izrādei „Lūgšana resnajai tantei” Spēlmaņu nakts balva nominācijā „Labākā izrāde” - tikai niecīga daļa no Krilova radošā veikuma gan kino, gan teātra mākslā.
Viņš ir teju 20 filmu režisors, iestudējis izrādes visos Latvijas teātros un arī operā, bet viņa aktiermākslas pedagoģijas rezultāti teju katru dienu redzami uz Latvijas labāko teātru skatuves dēļiem. Proti, Krilova kādreizējie studenti, daudzos teātros veido aktieru trupu kodolus. Nacionālā teātra aktrise un režisore Indra Roga bija Pētera Krilova pirmā Daugavpils teātra aktieru kursa studente.
Absolūti skaists ideālisma un entuziasma pilns laiks ar augstiem teātra ideāliem Daugavpils teātrī. Par to es būšu tev, Pēter, pateicīga mūžam,” saka Latvijas Nacionālā teātra aktrise un režisore Indra Roga. „Novēlu, lai viņam ir idejas un lai ir kur tās realizēt.”
Spējo radošo izrāvienu 1990.gadu sākumā Pētera Krilova vadībā piedzīvoja arī Dailes teātra aktieris Artis Robežnieks.
„Pēteris ir tas cilvēks, kurš pats sev noorganizēs to, ko viņam vajag,” uzsver Dailes teātra aktieris Artis Robežnieks, „vai, ja nevarēs pats, tad mācēs piemiegt ar aci, lai darītu zināmu pārējiem, kas viņam nepieciešams.”
Paralēli darbam Daugavpils teātrī Krilovs audzināja jauno aktieru paaudzi arī Latvijas Kultūras akadēmijā. Viņu vidū Andris Keišs un Kaspars Znotiņš, kuri tagad spēlē Jaunajā Rīgas teātrī.
Mēs bijām ļoti jautra kompānija, mēs visu laiku smējāmies un Pēteris vienmēr teica, kad jūs beidzot pārstāsiet zviegt un sāksiet domāt,” atceras Jaunā Rīgas teātra aktieris Andris Keišs. „Mēs smejamies joprojām, bet to domāšanu viņš ir kaut kā ieaudzinājis.”
„Vienkāršība ir tas, kas saista pie viņa. Vēl arī viņa degsme un karstasinība attiecībā uz pedagoģiju, uz mūsu domāšanas veidošanu,” uzskata Jaunā Rīgas teātra aktieris Kaspars Znotiņš.