Tādējādi pārspēts iepriekšējais rekords, kurš tika uzstādīts ar šo pašu vilcienu pirms nedēļas.
Magnētiskās levitācijas ātrvilcieni, ko saīsināti sauc par “Maglev” vilcieniem, izmanto elektriski uzlādētus magnētus, lai paceltos virs sliedēm un sasniegtu ātrumu, kas nebūtu iespējams tradicionālajiem vilcieniem.
Japāna iecerējusi izveidot šādu ātrvilcienu līniju starp Tokiju un Nagoju līdz 2027. gadam. 280 kilometru garo ceļu starp abām pilsētām šādi vilcieni varētu veikt tikai 40 minūtēs, kas ir vairāk nekā divas reizes ātrāk kā pašlaik.
Testu laikā sasniegto maksimālo ātrumu gan šie vilcieni neizmantos – reālais maksimums ikdienas braucieniem tiks limitēts līdz 505 kilometriem stundā. Salīdzinājumam - pašlaik Japānā ātrākie vilcieni sasniedz 320 kilometru stundā lielu ātrumu.
Plānots, ka superātrvilcienu līnijas izbūve starp Tokiju un Nagoju izmaksās 100 miljardus ASV dolāru, ņemot vērā to, ka 80% no plānotā maršruta aizņems vēl neuzbūvēti tuneļi.