Timrots: Nepalielināt atļauto ātrumu uz modernākās šosejas valstī ir liekulība

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem.

 “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) lēmums vasarā nepalielināt maksimālo atļauto ātrumu uz valstī taisnākās un modernākās Tīnūžu šosejas ir liekulība, jo tai pat laikā ar tādu pašu ātrumu atļauts braukt pa līkumainu, bedrainu ceļu ar dziļiem grāvjiem malās, Latvijas Radio raidījumā “Krustpunktā” pauda  auto žurnālists Pauls Timrots.

 “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) nolēma šovasar nepalielinās maksimāli pieļaujamo ātrumu līdz 100 km/h uz ceļiem Tīnūži–Koknese (P80) un Ludza–Nirza (A12), atstājot atļauto ātrumu 90 km/h.

Šāds lēmums pieņemts, balstoties uz Valsts policijas, Ceļu satiksmes drošības direkcijas un LVC speciālistu ieteikumiem un ņemot vērā lielo ceļu satiksmes negadījumus skaitu uz jaunajiem ceļiem. Daļa no šiem negadījumiem ir bijusi ar traģiskām sekām, turklāt uz šiem ceļiem Valsts policija ir fiksējusi arī lielākos ātruma pārkāpumus, skaidroja LVC.

Timrots savukārt pauda pārliecību, ka ātrums nebūt nav galvenais avāriju iemesls, cilvēki neievēro daudzas  citas lietas – pareizi nenoregulē spoguļus, nepievērš uzmanību ceļa segumam, laika apstākļiem, vai arī braucot nodarbojās ar vēl kaut ko, kas novērš uzmanību.

Tāpēc Timrots pārliecināts,  ka runāt tikai par ātrumu kā par galveno avāriju iemeslu nav pareizi un tas pat nodara lielāku ļaunumu, jo cilvēks, kurš steidzas, nekad neraksta īsziņas. Savukārt tas, kas “ievēro ātrumu “WhatsApp” urbinās, jo viņš taču izpildījis to, kas avīzēs rakstīts un policija prasa”, sašutumu pauda Timrots.

Viņš arī netic, ka lēmumam nepalielināt ātrumu ir pamatojums, viņaprāt, tā pamatā ir “politiski skaļas, nevis statistiski biežākas avārijas”.  

Timrots arī pauda neizpratni, kāpēc ar 90 km/h drīkst braukt pa Tīnūžu šoseju un pa sliktu, līkumainu, nepārredzamu un bedrainu ceļu.  

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti