Pilsētas ūdens dažu metru attālumā, bet elektrības kabeļa dēļ pie tā netiek jau 2 gadus

Divus gadus strupceļš - Rīgā Kantora ielas nama iedzīvotāji nevar pieslēgties centralizētajai kanalizācijas sistēmai, kaut pieslēgums ir vien dažu metru attālumā, jo tam traucē elektrības kabelis. Atbildīgie apmainās ar vēstulēm un solījumiem, bet nama iedzīvotāji pie centralizētā ūdens tā arī netiek, vēstīja LTV raidījums “4.studija”.

“Daudzus gadus mēs gaidījām un zinājām, ka būs projekts un ievilks uz ielas kanalizāciju, pilsētas ūdeni, kas beidzot arī notika 2015. gadā,” stāstīja nama iedzīvotāja Ieva Nagliņa.

Taču radās problēma - projektu nevar saskaņot, jo elektrības vads ir pārāk tuvu kanalizācijas vadam.

Izrādās, ka pirms diviem gadiem, izbūvējot kanalizācijas sistēmu Kantora ielā, būvniekiem tehniskajā projektā neesot bijis redzams, ka privātīpašumā ir elektrības kabelis, kas traucētu pieslēgties centralizētajai kanalizācijas sistēmai.

“Rīgas ūdens” solīja nama iemītniekiem līdz 2016.gada jūlijam problēmu atrisināt, jo būvuzņēmējs esot apņēmies šo visu izlabot, bet līdz šai dienai vēl nekas nav noticis.

 “Divus gadus ir strupceļš, jā, jo mēs apmaināmies ar vēstulēm un solījumiem,” atzina SIA „Rīgas ūdens” attīstības direktors Aivars Zants.

“Protams, sākotnēji runājot ar būvnieku, kuri būvēja tīklus, bija tāds solījums, ka viņi pārvietos šos kabeļus, kaut arī tā nav mūsu zona, tas ir privātīpašums, bet tomēr būvnieki nepiekrita, jo šis kabeļu pārvietojums skar divus īpašumus,” stāstīja Zants.

“Rīgas ūdens” par loģisko risinājumu uzskata kabeļa pārvietošanu, “jo agrāk vai vēlāk šo kabeli vajadzēs pārlikt un šos skaitītājus iznest pie žoga”, un šie izdevumi būtu jāsedz mājas īpašniekiem.  

“”Rīgas ūdens” man skaidro, ka viņi nav tiesīgi darboties ar elektrību, viņi arī to nevar izdarīt, un līdz ar to sanāk tāds apburtais loks un strupceļš, kā rezultātā es tā kā vēlētos pirkt “Rīgas ūdens” pakalpojumus, bet es to nevaru,” secināja Ieva.  

Zants gan solīja, ka uzņēmums būtu gatavs “vēlreiz apsēsties pie galda ar pieslēguma projekta izstrādātāju un runāt par tām iespējām, kā var šo pieslēgumu realizēt”.

“Rīgas ūdens” uzsver, ka šo situāciju ir iespējams atrisināt pusgada laikā, jo par viņu līdzekļiem ir izstrādāts jauns tehniskais projekts, kā arī palīdzēšot nama īpašniecei ar visām formalitātēm, kas nepieciešamas saskaņojot tālākās darbības ar “Sadales tīklu”. Elektrības kabeļu pārbūve gan būšot jāsedz pašai mājas īpašniecei.

Saistītie raksti
0 komentāri
Pievienot komentāru
Komentēt vari ar kādu no saviem sociālajiem profiliem
Ikdienai
Dzīve & Stils
Jaunākie
Populārākie
Interesanti