ASV dzērienu uzņēmums "Coca-Cola" paziņojis par darbības sākšanu piena tirgū ar zīmolu "Fairlife". Pārtikas nozarē strādājošais milzis informēja, ka piens būs ar paaugstinātu olbaltumvielu saturu, zemāku cukura daudzumu un nesaturēs laktozi.
Piens "Fairlaife" ASV veikalu plauktos parādīsies decembrī un maksās divreiz vairāk nekā standarta piens, patēriņa konferencē pavēstīja uzņēmums. Lielākā cena skaidrojama ar patentēto piena filtrēšanas procesu, kas ļauj olbaltumvielu daudzumu palielināt par 50 procentiem un vienlaikus samazināt cukura klātbūtni par 30 procentiem, pavēstīja vecākais viceprezidents un globālo klientu vadītājs Sandijs Duglas. Viņš cer, ka "Coca-Cola" piens lēnām gūs popularitāti, jo tajā saskata milzīgu izaugsmes potenciālu.
Tradicionālā piena pārdošanas apjomi ASV samazinās, savukārt aug ieņēmumi no dažādu garšu aromatizēta un vairāk olbaltumvielu saturoša piena. Tāpēc nepārsteidz "Coca-Cola" investīcijas šajā nozarē, kur ražošana 2014.gada pirmajā ceturksnī pieaugusi tikai par vienu procentu. Arī lielākais ASV piena pārstrādātājs "Dean Foods" ir samazinājis gada peļņas prognozi.