Lai gan ir svētku diena, tomēr 1188 zvanu centrā Cēsīs arī ceturtdien valdīja rosība. Operatori ik mirkli pieņem iedzīvotāju zvanus, kuri vēlas noskaidrot kāda uzņēmuma telefona numuru, laiku, kad aties autobuss vai vilciens, atrast kāda uzņēmuma adresi vai reizēm vienkārši papļāpāt.
„Nereti ir situācijas, kad navigācija noved citur un viņi interesējas, kā nokļūt gala mērķī. Kaut vai kādu vīnu izvēlēties Ziemassvētku cepetim, tas arī ir,” dažādus gadījumus atceras zvanu centra operatore-eksperte Elza Rudzīte.
Tatjana Balcere piemin bērnu zvanus: „Zvana bērni un jautā, zebrai kādu svītriņu vairāk – balto vai melno?”.
Ikdienas 1188 uzziņu dienesta operatori apkalpo aptuveni 400 zvanus. Šobrīd aktuāli ir jautājumi par vēlēšanu norisi un tuvākajiem vēlēšanu iecirkņiem, tāpat netrūkst cilvēku, kas ar 1188 starpniecību seko hokeju kluba Rīgas „Dinamo” spēļu norisei, tad līdzi fano arī operatores.
1188 zvanu centrā Cēsīs vērtē, ka līdz ar moderno tehnoloģiju attīstību zvanu skaits ikdienā nedaudz samazinās.
„Bet klientiem paliek interese zvanīt šeit. Mēs ļoti pielāgojamies klientu vajadzībām, tāpēc mēs attīstām tehnoloģijas. Mobilos produktus ļoti attīstām,” norāda 1188 grupas vadītāja Iveta Kiršteine.
Klientu apkalpošana 1188 uzziņu dienestā ir bijusi pirmā darba pieredze daudziem jauniešiem, darbinieku vidū aizvien liela daļa ir studentu.
„Mūsu darbā nav vajadzīga iepriekšējā darba pieredze kā citos uzņēmumos, mēs paši darbiniekus apmācām. Viņam paveras ļoti plašs redzesloks, jo mums ir plaši aptveroša informācija,” skaidro Kiršteine.
Daudzi jaunieši, 1188 uzziņu dienestā guvuši pieredzi darbā ar klientiem, arī pēc tam turpina strādāt apkalpojošajā sfērā.