"Šī inkrustācija attēlo izplatījumu. Kāda būs sajūta, pirmo reizi traucoties cauri kosmosam. Dažas pārdomas par to, cik te ir dievu, un cik no šiem dieviem nemaz nav dievi. Kādas savādas vietas pastāvēs, kādi savādi gadījumi vēl notiks. Ko es jūtu pret nevaldāmu, nepieradinātu elektrību un to, ka kosmosā nedrīkst doties bez dvieļa un, manuprāt, arī bez izolācijas lentēm. To varēs dzirdēt dziesmās un izlasīt stāstu grāmatiņā, kas būs pievienota albumam," norāda Sniedze Prauliņa.
"Inkrustācija ir dekoratīva tehnika. Man tas ir kaut kas kvēpaini tumšs, viegls un piesātinātiem toņiem, materiāls, kas ir iestrādāts otrā materiālā un ar to tiek savienots," skaidro mūziķe. "Mūzikā ir līdzīgs process - materiālā tiek iestrādāti efekti, tembri, akcenti. To nevajadzētu jaukt ar lego vai mozaīku. Inkrustācijas tehnika man liekas vispiemērotākā ar savu telpiskumu, kas parādās, piemēram, caurspīdīgos vai zvīguļojošos perlamutra gabaliņos, vai tajā, kā solo izdaiļo mūzikas audumu."
Sniedze Prauliņa apguvusi flautas spēli Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijā maģistrantūras programmā pie doc. Ilonas Meijas. Apmaiņas programmas ietvaros mācījusies arī Nīderlandes Karalistē, Māstrihtas mūzikas konservatorijā pie profesora Filipa Benuā. Vēlme izzināt un pārvaldīt flautu aizvedusi Sniedzi uz vairākām meistarklasēs pie Eiropas pedagogiem.
"Man ļoti tuva ir kormūzika, man patīk viņu izpildīt un klausīties. Es dziedu arī vokālajā ansamblī "Anima Solla", korī "Ave Sol" un korī "Mūza" – ar pēdējo esmu izdevusi netradiconālu kormūzikas albumu, kas nominēts 2014. gada "Zelta mikrofonam" vokālajā un kormūzikas žanrā. (..) Esmu spēlējusi ar "Levītiem", "Mantu", "Gaujartu", "Amorālo psihozi", "Sinfoniettu", "Vētras saitēm", "Nepilngadīgo Annu" un citiem," - tā klasiskās mūzikas šova “Radīti mūzikai 2015” anketā norāda mūziķe.