Ziņas vieglajā valodā 31. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 31.augustā

No oktobra indeksēs līdz 332 eiro lielas pensijas

No 1. oktobra pensijas, kuras nepārsniedz 332 eiro, kļūs lielākas.

Tām piemēros indeksu 1,0186.

Pensijas palielinājums būs atkarīgs no pensijas apmēra.

Jo lielāka pensija, jo lielāks būs tās palielinājums.

Piemēram, 150 eiro pensija palielināsies par 2,79 eiro.

250 eiro pensija palielināsies par 4,65 eiro.

 

Valsts kancelejai pārmet nelietderīgi iztērētus 100 00 eiro

Valsts kanceleja Eiropas Savienības prezidentūras nodrošināšanai neefektīvi iztērējusi 100 000 eiro .

To revīzijā secinājusi Valsts kontrole.

Nauda bija iztērēta prezidentūrai paredzētajam tehniskajam aprīkojumam, kas prezidentūras laikā nemaz nav bijis nodots lietošanā.

 

Būs jauns pārskats par darbinieku darbnespējas datiem

No 1.septembra darba devējiem būs pieejams jauns pārskats par darbinieku darbnespējas lapu datiem.

To nodrošinās Valsts ieņēmumu dienesta elektroniskās deklarēšanas sistēma.

Tajā ikviens darba devējs var piekļūt informācijai par nodarbināto slēgtajām un anulētajām slimības lapām.

 

No amata atceļ Brazīlijas prezidenti

Brazīlijas Senāts nobalsojis par prezidentes Dilmas Rusefas atcelšanu no amata.

Viņu vaino manipulācijās ar valsts budžetu.

Rusefas vietā stāsies prezidenta pienākumu izpildītājs Mišels Temers, viņš ieņems valsts galvas amatu līdz 2018.gadā paredzētajām vēlēšanām.

 

Pēc vairāk nekā 50 gadu pārtraukuma Kubā ierodas ASV civilā lidmašīna

Pēc vairāk nekā 50 gadu pārtraukuma trešdien Kubā ieradusies pirmā ASV regulārā pasažieru reisa lidmašīna.

Tas liecina par abu valstu attiecību uzlabošanos.

Jaunie tiešie lidojumi starp ASV un Kubu būs liels ieguvums tūristiem .

 

Atklāj Venēcijas kinofestivālu

Trešdien atklāj 73. Venēcijas kinofestivālu.

Tajā būs ļoti daudzveidīga filmu programma.

Par Venēcijas festivāla galveno balvu sacentīsies 20 filmas.

Festivāla rīkotāji atcēluši krāšņo atklāšanas pasākumu, izrādot cieņu postošajā zemestrīcē Itālijā cietušajiem un bojāgājušajiem.

 

Jauno sezonu sāk Dailes teātris

Trešdien ar iestudējuma „Toma Sojera piedzīvojumi” pirmizrādi savu jauno sezonu atklās Dailes teātris.

Režisors Dmitrijs Petrenko šo Marka Tvena darbu vērtē ļoti augstu.

Tas ir lielisks materiāls teātrim.

Galvenajā Toma Sojera lomā aktieris Lauris Dzelzītis.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti