Ziņas vieglajā valodā 30.septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 30.septembrī.

Paraksta līgumu par «Rail Baltica»

Baltijas valstīs piektdien, 30.septembrī paraksta līgumu par "Rail Baltica" būvi.

Šī bija pēdējā diena, kad deviņām iestādēm Igaunijā, Lietuvā un Latvijā līgums ir jāparaksta, lai nezaudētu Eiropas naudu.

Politiķi atzinuši, ka šī ir liela diena Baltijas valstu kopīgajā vēsturē.

Eiropas standarta platuma dzelzceļa līnija ir pirmais šāda mēroga projekts, kurā iesaistītas visas trīs valstis.

 

Atkāj vērienīgu pārtikas preču pārmarķēšanu

Atklāta vērienīga pārtikas preču pārmarķēšana.

Vecām precēm nomainīts derīguma termiņš un iepakojums.

Tas noticis uzņēmuma „Triom” noliktavā Jelgavā.

To atklāja Pārtikas un veterinārais dienests.

Noliktavā atradās gandrīz desmit tonnas saldumu – konfektes, šokolādes, cepumi.

Pārmarķētās preces nonākušas arī veikalos „Rimi”, „Maxima”, „Mego” un „Elvi”.

Preces no veikaliem jau izņemtas.

Nav zināms, cik ilgi uzņēmums nodarbojies ar viltošanu. Tagad "Triom” darbība ir apturēta.

 

Vrubļevskis paliek Latvijas Olimpiskās komitejas prezidenta amatā

Latvijas Olimpiskās komitejas prezidents Aldons Vrubļevskis turpinās darbu šajā amatā.

Piektdien viņu pārvēlēja jau uz ceturto termiņu pēc kārtas.

Pēc pārvēlēšanas Vrubļevskis pauda cerību, ka nākamajā olimpiskajā ciklā visiem būs vairāk veiksmes.

Tikmēr Izglītības ministrija sola turpmāk būt prasīgāka attiecībā uz augstiem rezultātiem.

 

ANO izmeklēs uzbrukumu humānās palīdzības konvojam Sīrijā

ANO sāk izmeklēt uzbrukumu palīdzības konvojam Sīrijā.

Tas notika 19. septembrī.

Apšaudes laikā nogalināja 18 cilvēkus un iznīcināja automašīnas ar humānās palīdzības kravu.

ANO jau iepriekš brīdināja, ka šo uzbrukumu var atzīt par kara noziegumu.

ASV un Krievija savu vainu notikušajā noliedz un vaino viena otru.

 

Viesuļvētra «Metjū» pieņemas spēkā

Viesuļvētra "Metjū" pieņemas spēkā un kļuvusi par 3.kategorijas vētru, tās vēja ātrumam virs Karību jūras brāzmās sasniedz 51 metru sekundē.

Izziņoti brīdinājumi līdzās Kolumbijas un Venecuēlas robežai.

Sagaidāms, ka svētdien vētra pagriezīsies ziemeļu virzienā uz Jamaiku.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti