Ziņas vieglajā valodā 30.jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 30.jūnijā.

Pedagogi atbalstīs reformu

Pedagogi atbalstīs algu reformu.

Arodbiedrība par to paziņoja pēc sarunas ar premjeru Māri Kučinski.

Reformas īstenošanai vēl trūkst ap deviņiem miljoniem eiro.

Valdībai nauda jāatrod tuvākajās dienās.

 

Džonsons nekandidēs uz britu premjera amatu

Bijušais Londonas mērs Boriss Džonsons paziņoja, ka nekandidēs uz premjerministra amatu.

Džonsons atbalstīja Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības.

Viņu uzskatīja par visticamāko pašreizējā premjerministra Kamerona pēcteci.

Par kandidēšanu uz premjera amatu šodien paziņoja tieslietu ministrs Maikls Govs un iekšlietu ministre Terēza Meja.

Meja, tāpat kā Kamerons, ir par Lielbritānijas palikšanu Eiropas Savienībā.

Savukārt Govs atbalsta izstāšanos.

 

Turcijas teroraktā vaino trīs ārzemniekus

Turcijas lidostā teroraktu sarīkoja trīs ārzemnieki.

Uzbrucēji bija no Krievijas, Uzbekistānas un Kirgizstānas.

Par to vēsta turku ziņu aģentūras.

Policija šodien aizturēja vairāk nekā 10 cilvēkus.

Viņus tur aizdomās par saistību ar uzbrukumu.

Terorakts notika pirms dažām dienām, un tajā gāja bojā 43 cilvēki.

 

Atņem naudu Dānijā nelikumīgi iekļuvušajiem

Dānija sāk atņemt naudu nelikumīgi valstī iekļuvušiem patvēruma meklētājiem.

To paredz likums.

Tas ir spēkā kopš februāra.

Atsavināto naudu izmatos patvēruma meklētāju uzturēšanai.

Jau atsavināti gandrīz 11 tūkstoši eiro.

 

Horvātijā būvē žogu uz robežas

Horvātija būvē žogu uz robežas ar Serbiju.

Žogam jāaptur nelegālie imigranti, kas mēģina nokļūt Eiropas valstīs.

Kopš februāra Balkānu valstis neļauj savu teritoriju šķērsot nelegālajiem imigrantiem.

 

Eiropas čempionātā sacenšas Polijas un Portugāles futbolisti

Šovakar Francijā notiek pirmā Eiropas čempionāta futbolā ceturtdaļfināla spēle.

Futbola laukumā šobrīd sacenšas Polijas un Portugāles valsts vienības.

Pēc pirmā puslaika rezultāts ir neizšķirts 1:1.

 

Piektdien gaiss sakarsīs līdz +27 grādiem

Naktī no dienvidrietumiem valsts teritoriju sāks šķērsot lietus mākoņi, iespējams pērkona negaiss.

Arī dienā vietām līs.

Gaisa temperatūra naktī +12, +17 grādi, dienā +22, +27 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti