Ziņas vieglajā valodā 30. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 30. jūlijā

Iet bojā 16 gaisa balona pasažieri

Amerikas Savienotajās valstīs nokritis gaisa balons ar 16 pasažieriem.

Vietējās amatpersonas ziņo, ka gaisa balons esot lidojuma laikā aizdedzies.

Visi pasažieri esot gājuši bojā.

 

Slovākija iebilst pret nekontrolētu migrāciju

Slovākijas premjerministrs uzskata, ka nekontrolētā migrācija Eiropas Savienībā ir cieši saistīta ar terorismu.

Pēc viņa domām iespējamie teroristi kopā ar bēgļiem ne tikai iekļuvuši Eiropā, bet arī ieveduši ieročus un sprāgstvielas.

Slovākija šobrīd ir Eiropas Savienības prezidējošās valsts.

Tā arī ļoti aktīvi iebilst pret obligātu bēgļu izmitināšanu visās Eiropas Savienības valstīs.

 

Aiztur par nelikumīgu robežas šķērsošanu

Robežsargi vakar aizturējuši vairākus cilvēkus, kas mēģinājuši nelikumīgi šķērsot Latvijas robežu.

Dažu dienu laikā ir bijuši jau vairāki mēģinājumi šķērsot robežu.

Aizturēti gandrīz 30 cilvēku no Vjetnamas un trīs no Krievijas.

 

Skrituļotāji sabojājuši stiklus pie atjaunotā Mākslas muzeja

Nākamajās nedēļās pie Nacionālā mākslas muzeja nomainīs stikla grīdas.

Tās sabojāja jaunieši, braukājot ar skrituļdēļiem.

Darbus veiks apmēram desmit dienas.

Lai arī ieplaisājušie stikli varēja arī palikt, tos tomēr nolemts mainīt, jo tā izskatīsies labāk.

 

Rīt daudzviet īslaicīgi līs, vietām pērkona negaiss

Rīt laikapstākļi būs līdzīgi kā šodien, tomēr sagaidāms, ka lietus mākoņu kļūs nedaudz mazāk.

Naktī vietām īslaicīgi līs un veidosies migla, pūtīs lēns vējš.

Gaisa temperatūra būs +12..+16 grādu, piekrastē līdz +19 grādiem. Dienā daudzviet īslaicīgi līs, vietām gaidāms pērkona negaiss.

Palaikam spīdot saulei, gaisa temperatūra sasniegs 20.. 25 grādus.

Rīgā šobrīd 18 grādu, pūš lēns dienvidu vējš.

Atmosfēras spiediens 756 mm, mitrums 89%.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti