Ziņas vieglajā valodā 29.septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 29.septembrī

Mediķi prasa vairāk līdzekļu veselības aprūpei

Pie Saeimas ceturtdien, 29.septembrī, protestēja mediķi.

Viņi aicināja deputātus piešķirt vairāk naudas veselības aprūpei.

Šoreiz protesta akcija bija improvizēta izrāde.

Uz skatuves darbojās "Tautas dzīvība" un "Zaļā nāve".

Pēc izrādes sākās parakstu vākšana vēstulei deputātiem.

Tajā teikts, ka par viņiem nebalsos, ja viņi atbalstīs budžetu, kurā nepietiek naudas veselības aprūpei.

Parakstus vāks divas nedēļas.

 

Daļai skolotāju kavējas algu izmaksa

Vairāk nekā tūkstoš skolotājiem kavējas algu izmaksa.

Lai gan valdība ceturtdien ārkārtas sēdē apstiprināja budžeta dotāciju, lēmums pieņemts novēloti.

Daļai skolotāju algas izmaksā mēneša beigās, taču šomēnes tā nenotiek.

Kavēšanās saistīta ar to, ka Izglītības ministrija valdībā tikai tagad iesniedza jaunus aprēķinus saistībā ar atalgojuma reformu.

 

ASV vilciena katastrofā viens miris, vairāk nekā 100 cietušo

ASV Ņūdžersijas pavalstī Hobokenā notika vilciena katastrofa.

No sliedēm noskrēja pasažieru vilciens. Tas ietriecās stacijā.

Par bojā gājušajiem ziņas atšķiras.

Sākumā ziņoja par trijiem, bet vēlāk apstiprināta viena cilvēka nāve.

Katastrofā ir vairāk nekā simts cietušo.

Avārija notika rīta sastrēgumu laikā.

 

Izraēlā atvadas no Šimona Peresa

Tūkstošiem cilvēku ceturtdien, 29.septembrī, Izraēlā atvadījās no mūžībā aizgājušā bijušā prezidenta Nobela miera prēmijas laureāta Šimona Peresa.

Piektdien notiks viņa bēres.

Ceremonijā piedalīsies ārvalstu līderi.

Viņu vidū arī Palestīniešu pašpārvaldes prezidents Mahmuds Abass.

Uz bērēm dodas arī Latvijas un Lietuvas prezidenti un Igaunijas premjers.

 

Nakts otrajā pusē stipras vējas brāzmas

Sinoptiķi brīdina, ka nakts otrajā pusē jūras piekrastē vēja brāzmas sasniegs 20 metrus sekundē.

Citviet Latvijā dienvidrietumu, rietumu vējš pastiprināsies brāzmās līdz 15-18 metriem sekundē.

Vējš pierims piektdienas vakarā.

Nakts būs silta līdz +11..+16 grādiem, dienā +15..+18 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti