Ziņas vieglajā valodā 29.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 29.maijā.

Lems, ko darīt ar namu, kur nogāzās balkons

Nākamnedēļ Rīgā kopsapulcē pulcēsies iedzīvotāji, kuru namam Patversmes ielā sestdien nogāzās otrā stāva balkons.

Sapulci rīko uzņēmums «Rīgas namu pārvaldnieks».

Sapulcē iedzīvotājiem būs jālemj, kā rīkoties saistībā ar nama drošību.

Sestdien līdz ar balkonu nokrituši arī divi vīrieši.

Abi nogādāti slimnīcā.

Viens salauzis kāju, bet otrs guvis mugurkaula traumu.

«Rīgas namu pārvaldnieka» pārstāve Santa Vaļuma stāsta, ka balkons nogāzies, iespējams, tādēļ, ka uz tā bez atļaujas uzklāta kārta asfalta.

Vaļuma norāda, ka pagājušajā gadā vairums iedzīvotāju nepiekrita novērtēt ēkas tehnisko stāvokli.

Lielākā daļa iedzīvotāju nevēlējās balkonus remontēt jau šogad.

 

Atbildīgā ministrija nepiekrīt "zaļajiem" palielināt nodokli plastmasas maisiņiem

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija nemainīs jau plānoto nodokļa palielinājumu par plastmasas maisiņiem.

Paredzēts, ka maisiņiem, kuru svars nepārsniedz trīs gramus, nodoklis būs gandrīz pieci eiro par vienu kilogramu.

Bet maisiņiem, kuru svars ir lielāks par trīs gramiem, nodoklis būs pusotrs eiro par vienu kilogramu.

Biedrība "Zaļā brīvība" aicināja ieviest daudz lielāku nodokli.

Ministrija tam nepiekrīt.

Tā sola meklēt citus veidus, kā samazināt plastmasas maisiņu lietošanu.

Par lielākiem nodokļiem maisiņiem vēl būs jālemj valdībā un Saeimā.

 

Ugunsgrēkā veco ļaužu namā Ukrainā gājuši bojā 17 cilvēki

Ukrainā 17 cilvēki gājuši bojā ugunsgrēkā veco ļaužu namā.

Ugunsgrēks izcēlās naktī uz svētdienu.

To nodzēsa svētdienas rītā.

Glābējiem izdevās izglābt 18 cilvēkus.

Piecus no viņiem aizveda uz slimnīcu.

Varasiestādes sākušas izmeklēšanu.

Ukrainas premjerministrs Volodimirs Groismans notikušo nosauca par "briesmīgu traģēdiju".

Viņš izteica līdzjūtību upuru ģimenēm.

 

Ukrainas austrumos pastiprinās kaujas

Kaujās Ukrainas austrumos pēdējā diennaktī krituši pieci Ukrainas armijas karavīri.

Sadursmes starp Ukrainas karavīriem un prokrieviskajiem kaujiniekiem notikušas netālu no Doņeckas.

Ukrainas austrumos spēkā ir pamiers, taču to regulāri pārkāpj.

Starptautiskie novērotāji arī ziņo, ka kaujās izmanto ieročus, kurus pamiera vienošanās neatļauj lietot.

 

Siltākā laikā vairāk bēgļu dodas pāri Vidusjūrai uz Itāliju

Šonedēļ Itālijā pāri Vidusjūrai ieradušies vairāk nekā 13 tūkstoši bēgļu.

Tā vēsta Itālijas varasiestādes un mediji.

Labāki laika apstākļi mudina vairāk migrantu doties bīstamajā ceļā pāri Vidusjūrai.

Pēdējo septiņu dienu laikā, cenšoties sasniegt Eiropu, Vidusjūrā varētu būt noslīkuši 700 imigrantu.

To aprēķinājusi ANO bēgļu aģentūra.

Aculiecinieki stāstījuši par trīs šonedēļ notikušām kuģu avārijām.

 

Laura Ikauniece-Admidiņa uzstāda jaunu Latvijas rekordu septiņcīņā

Latvijas sportiste Laura Ikauniece-Admidiņa izcīnījusi otro vietu septiņcīņā sacensībās Austrijā.

Viņa arī uzstādījusi jaunu Latvijas rekordu septiņcīņā, iepriekšējo rekordu pārspējot par 106 punktiem.

Šogad Ikauniecei-Admidiņai septiņcīņā plānotas trīs sacensības.

Pēc sacensībām Austrijā sekos Eiropas čempionāts un Riodežaneiro olimpiskās spēles.

 

Mediķi aicina karstā laikā ievērot piesardzību

Vakar mediķi palīdzējuši septiņiem saulē pārkarsušiem cilvēkiem.

Lielākā daļa no viņiem pārāk ilgi bijuši saulē.

Karstuma dēļ slikti kļuvis arī vairākiem bērniem.

Viens četrus gadus vecs zēns pat zaudējis samaņu.

Mediķi atgādina, ka, atrodoties saulē, daudz jādzer ūdens un ik pa laikam jāieiet ēnā.

Sinoptiķi brīdina, ka šajās dienās gaidāms liels karstums – līdz pat plus 29 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti