Ziņas vieglajā valodā 29.aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 29.aprīlī.

 ES līderi vienojas par nostāju sarunās ar Lielbritāniju

Eiropas Savienības valstu līderi sestdien, 29.aprīlī, apsprieda Lielbritānijas aiziešanu no ES.

Līderi vienojās, ka sarunām ar Lielbritāniju jānotiek pakāpeniski.
Vispirms jāvienojas par izstāšanās nosacījumiem un tikai pēc tam par turpmākajām attiecībām.

Sarunas ar Lielbritāniju sāksies pēc 8. jūnija.

Krievijā notiek protesti pret Putinu

Krievijā sestdien, 29.aprīlī, notika protesta akcijas pret prezidentu Vladimiru Putinu.

Protestētāji nevēlas, ka Putins kandidē arī nākamajās prezidenta vēlēšanās.

Varasiestādes protesta akcijas neatļāva.
Sanktpēterburgā aizturēti vairāk nekā simts cilvēku. Arī citās pilsētās ir aizturētie.

Akciju „Apnicis” rīkoja Kremļa kritiķa Mihaila Hodorkovska kustība „Atvērtā Krievija”.

Turcijā atlaiž 4000 valsts darbinieku

Turcijā šodien no darba atlaisti 4000 valsts darbinieku.
Masveida atstādināšana, kā ar cilvēku aizturēšanas Turcijā notiek kopš neveiksmīgā apvērsuma mēģinājuma pērnā gada jūlijā.

Sestdien, 29.aprīlī, no rīta Turcijas varas iestādes visā valstī bloķēja piekļuvi tīmekļa enciklopēdijai "Vikipēdija".

 Ziemeļkoreja neveiksmīgi izmēģina raķeti

Ziemeļkoreja sestdien, 29.aprīlī, no rīta veica ballistiskās raķetes izmēģinājumu.
Tas izrādījās neveiksmīgs.
Dažas sekundes pēc raķetes palaišanas, tā eksplodēja.

Ziemeļkoreja jau vairākkārt izmēģinājusi raķetes.
Satraukumu par to paudusi starptautiskā sabiedrība.

Rīgas skolnieks uzvar Baltijas informātikas olimpiādē

Baltijas informātikas olimpiādē vienu no zelta medaļām izcīnīja Rīgas Valsts 1.ģimnāzijas skolnieks Ingus Jānis Pretkalniņš.
Latvijas skolēni tikuši arī pie sudraba un bronzas medaļām.
Kopumā olimpiādē piedalījās 56 skolēni no desmit valstīm.

“Zilais karogs” Latvijā piešķirts 21 peldvietai

Šogad "Zilais karogs" plīvos 21 Latvijas peldvietā un jahtu ostā.
Tas ir par 2 vairāk nekā pagājušajā sezonā.

Par to gandarīti Vides izglītības fonda pārstāvji.
Latvija kļūst par stabilu līderi Baltijas valstīs.
Zilo karogu piešķir sakoptām peldvietām.

Atklāj motosezonu

Sestdien atklāta motosezona.
Vairāki simti motociklistu no visas Latvijas bija ieradušies Rīgā.
Ar saviem spēkratiem viņi piedalījās motoparādē.

   

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti