Ziņas vieglajā valodā 28.septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28.septembrī.

Latvija konkurētspējas indeksā atkāpjas uz 49.vietu

Latvija pasaules konkurētspējas indeksā atkāpusies uz 49.vietu.

Pagājušajā gadā Latvija bija 44.vietā.

Latvija nav tik konkurētspējīga kā Lietuva un Igaunija.

Lietuva šogad ir 35. pasaules konkurētspējīgākā valsts.

Igaunija 30. vietā.

Trīs konkurētspējīgākās valstis pasaulē ir Šveice, Singapūra un ASV.

 

«Kalkūnus» tomēr neslēgs

Valsts sociālās aprūpes centra filiāli „Kalkūni” neslēgs.

Tā norādīja labklājības ministrs Jānis Reirs.

Viņš trešdien, 28.septembrī, tikās ar Daugavpils pašvaldības un Latgales plānošanas reģiona pārstāvjiem.

Viņi parakstīja dokumentu par veicamajiem darbiem.

Tas nepieciešams, lai Eiropas Savienības fondu nauda nonāktu arī līdz Daugavpils iedzīvotājiem.

Nauda paredzēta, lai ieviestu pakalpojumus cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.

 

Referendums par neatkarību Katalonijā notiks pēc gada

Katalonijas reģionālās valdības premjerministrs pēc gada izsludinās neatkarības referendumu.

Katalonijas separātisti ilgi cenšas panākt, lai Spānijas centrālā valdība atļauj rīkot neatkarības referendumu.

Pagājušajā gadā pirmo reizi Katalonijas parlamenta vēlēšanās uzvarēja partijas, kas atbalsta atdalīšanos no Spānijas.

Balsojums par uzticību Katalonijas premjerministram būs ceturtdien.

Partija "Tautas vienotības kandidāti" solījusi viņu atbalstīt tad, ja nākamgad rīkos neatkarības referendumu.

 

Latvija ANO ģenerālsekretāres amatā atbalstīs Georgijevas kandidatūru

Latvija atbalsta Kristalinas Georgijevas kandidatūru ANO ģenerālsekretāra amatā.

To apliecināja ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs.

Georgijeva ir Eiropas Komisijas viceprezidente.

Viņa nāk no Bulgārijas. Latvija atbalsta, ka ģenerālsekretāram šoreiz jānāk no Austrumeiropas.

Kā norāda Rinkēvičs, jābūt arī dzimumu līdztiesībai.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti