Ziņas vieglajā valodā 28. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28. aprīlī

Valdība nākamnedēļ grasās apstiprināt nodokļu reformu

Valdība nākamnedēļ plāno apstiprināt nodokļu politikas pamatnostādnes.

Tomēr par atsevišķiem jautājumiem sarunas vēl turpināsies, paziņoja valdības vadītājs Māris Kučinskis (Zaļo un zemnieku savienība).

Pašlaik nav skaidrības par neapliekamā minimuma un atvieglojumu palielināšanu par apgādībā esošajiem.

Kučinskis saka, ka jāsagaida Eiropas Komisijas atļauja budžeta deficītu paaugstināt līdz 170 miljoniem eiro.

 

Onkoloģijas nozarei papildus 12,2 miljoni eiro

Uzlabojumiem onkoloģijas jomā šogad būs pieejami papildu 12,2 miljoni eiro.

Šo naudu izmantos izmeklējumiem, konsultācijām un ārstēšanai.

No šī gada sākuma ir spēkā jauna kārtība vēža slimnieku ārstēšanai.

 

Nacionālā teātra aktieri tomēr varēs doties uz ASV

Nacionālā teātra aktieri varēs doties uz Amerikas Savienotajām valstīm un piedalīties latviešu dziesmu svētkos.

Latvijas vēstnieks ASV Andris Teikmanis piektdien, 28.aprīlī, paziņoja, ka ASV tomēr varētu izsniegt aktieriem darba vīzas.

Iepriekš vīzas atteica.

Atteikumu pamatoja ar to, ka teātra sagatavotai izrādei nav kultūrvēsturiskas nozīmes, jo tā nav latviešu autora darbs.

Nacionālā teātra aktieri ASV izrādīs Eliota Heiza komēdiju "Ceļā uz mājām".

 

Melnkalnes parlaments ratificē pievienošanos NATO

Melnkalnes parlaments ratificējis lēmumu par pievienošanos NATO.

Tas nozīmē, ka šī valsts jau šogad kļūs par alianses 29. locekli.

Pret Melnkalnes pievienošanos NATO iebilst Krievija.

Taču arī pašā Melnkalnē sabiedrība nav vienota jautājumā par valsts iestāšanos aliansē.

 

Ungārija uz robežas ar Serbiju uzbūvējusi otru žogu

Ungārija uz robežas ar Serbiju pabeigusi otra žoga būvniecību.

Tas ir divus metrus augts un aprīkots arī ar skaļruņiem.

Tie atskaņos brīdinājumus piecās valodās.

Ungārija gatavojas iespējamam nelegālo imigrantu skaita pieaugumam.

Pirms žoga uzbūvēšanas 2015.gadā Ungārijas teritoriju šķērsoja 400 000 nelegālo imigrantu.

 

Gaismas pilī miljonais apmeklētājs

Latvijas Nacionālā bibliotēka piektdien, 28.aprīlī, sagaidīja savu miljono apmeklētāju kopš Gaismas pils atklāšanas 2014. gadā.

Viņu sveica ar aplausiem un kūku.

Ik darba dienu bibliotēku apmeklē ap tūkstoš cilvēku, bet brīvdienās līdz diviem tūkstošiem.

 

Svētku laikā aicina padomāt par savu mājokļu drošību

Pēdējo gadu laikā Rīgas reģionā ik dienu izdarītas vidēji piecas zādzības no mājokļiem.

Parasti zagļi uzdarbojas tad, kad mājās neviena nav.

Cilvēki strādā vai arī uz vairākām dienām ir izbraukuši.

Tuvojoties svētku nedēļai, kad ļaudis dosies atpūsties ārpus mājām, policija aicina pievērst lielāku uzmanību savu mājokļu drošībai.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti