Ziņas vieglajā valodā 27.jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 27.jūlijā.

Zolitūdes traģēdijā cietušais glābējs zaudē tiesu

Zolitūdes traģēdijā cietušais glābējs nesaņems kompensāciju, ziņo lsm.lv.

Viņa prasību noraidīja tiesa.

Glābējs Rolands Kreicmanis guva traumu, kad iebruka lielveikala jumts.

Pēc Zolitūdes traģēdijas Kreicmanis vairs nevar strādāt Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā.

Kreicmanis mugurkaula traumas dēļ kļuva par otrās grupas invalīdu.

Glābēja pārstāvis Aldis Gobzems tiesas spriedumu pārsūdzēs.

Tiesa norāda, ka glābējs bija piekritis riskēt.

 

Valsts valodas centrs soda Rīgas domi

Rīgas dome sociālajos tīklos ar iedzīvotājiem sazinājusies svešvalodā.

Tādēļ Valsts valodas centrs sodījis Rīgas mēru Nilu Ušakovu.

Likumā noteikts, ka pašvaldības sniedz informāciju tikai valsts valodā.

Ušakovs ar to ir neapmierināts un lēmumu pārsūdzēs.

Viņš solīja, ka Rīgas dome turpinās sazināties tāpat kā iepriekš - latviski, krieviski un angliski.

 

Sīrijā sprādzienos 67 bojāgājušie

Sīrijas kurdu pilsētā Kāmišli notikuši divi sprādzieni.

Miruši vismaz 67 cilvēki.

Ievainoti gandrīz 200 cilvēki.

Atbildību par teroraktu uzņēmies džihādistu grupējums "Daīš".

Vispirms pie kurdu policijas centra eksplodējis mīnēts auto.

Otrs sprādziens noticis pilsētas austrumos, kur atrodas vietējā aizsardzības administrācija.

 

Latvijas U-18 basketbolistēm uzvara

Latvijas U-18 basketbolistes izcīnīja panākumu Ungārijā Eiropas čempionāta astotdaļfinālā.

Latvijas juniores ar 59:56 apspēlēja Izraēlu.

Ceturtdaļfināla spēle būs piektdien, kad Latvija tiksies ar Beļģiju.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti