Ziņas vieglajā valodā 26.oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 26.oktobrī.

Budžeta vietu skaitu augstskolās sola nesamazināt

Ministru prezidents Māris Kučinskis sola, ka augstskolās budžeta vietu nekļūs mazāk.

To skaits paliks tāds kā šobrīd.

Meklēs, kā palielināt algas pasniedzējiem augstskolās.

Šonedēļ valdība nevienojās par papildu naudu augstākajai izglītībai.

Šo lēmumu atlika uz divām nedēļām.

 

Tiesībsargs prasa vērtēt trokšņošanu moto trasēs 

Tiesībsargs Juris Jansons lūdz vērtēt lēmumu par atļauto trokšņošanu auto un moto trasēs.

Lēmumu par skaļāku trokšņošanu pagājušajā gadā pieņēma valdība.

Tiesībsargs ir vērsies Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā un Ģenerālprokuratūrā.

Tiesībsargs uzskata, ka bijusī premjere Laimdota Straujuma izmantojusi varu savās un dažu uzņēmēju interesēs.

Straujuma to noliedz. Viņa norāda, ka lēmumu izvērtēja no visām pusēm.

 

Sašķeļas Artusa Kaimiņa partija

Artusa Kaimiņa dibināto partiju „KPV LV” pametuši četri no deviņiem valdes locekļiem.

Viens no tiem ir Ilmārs Poikāns.

Viņš uzsver, ka Artuss Kaimiņš melo un nespēj vadīt partiju.

Kaimiņš esot plānojis advokātu Aldi Gobzemu virzīt Rīgas mēra amatam pašvaldību vēlēšanās.

Bijušas arī neplānotas sarunas ar uzņēmēju Viesturu Tamužu.

Pats Kaimiņš vairāku valdes locekļu aiziešanu no partijas dēvē par kaitējumu.

 

Itālijā spēcīga zemestrīce

Itālijas vidienē šodien bija spēcīga zemestrīce.

Tā bija jūtama arī galvaspilsētā Romā.

Zemestrīcē ievainojumus guvuši divi cilvēki.

Pazemes grūdieni sašūpojuši vairākus gadsimtus senās ēkas Romas centrā.

Zemestrīces izcelsmes vietas tuvumā slēgti vairāki ceļi un palēnināta vilcienu gaita.

 

Šogad Vidusjūrā noslīkuši gandrīz 4000 migrantu

Šogad Vidusjūrā noslīkuši gandrīz četri tūkstoši migrantu un bēgļu.

Tas ir visu laiku lielākais upuru skaits šajā maršrutā.

Viņi centās nokļūt Eiropā.

To bēģļu skaits, kas šķērsojuši Vidusjūru, šogad samazinājies.

Visbīstamākais ceļš ir starp Lībiju un Itāliju.

Šogad uz katriem 47 atbraukušajiem imigrantiem gājis bojā viens cilvēks.

 

Rīgas "Dinamo" Maskavā atkal zaudējums

Hokeja klubs Rīgas "Dinamo" zaudēja Maskavas ''Dinamo''.

Izbraukumā Rīgas "Dinamo" piekāpās ar rezultātu 1:2.

Noslēgums bija pēcspēles metieni.

Latvijas komandai šī ir jau septītā zaudētā spēle.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti