Ziņas vieglajā valodā 26.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 26.maijā

AB.LV bankai vairāk nekā triju miljonu eiro sods

AB.LV banka nav ievērojusi noteikumus un strādājusi pavirši.

Tai būs jāmaksā sods – vairāk nekā 3 miljoni eiro.

Sodu noteica banku uzraugs Latvijā – Finanšu un kapitāla tirgus komisija.

Sods varēja būt arī daudz lielāks – 16 miljoni eiro.

To samazināja, jo bankas vadītājs apsolīja strādāt rūpīgāk un ievērot noteikumus.

 

EK liek Latvijai mainīt likumu, kas liedz ārzemniekiem pirkt lauksaimniecības zemi

Latvijai būs jāmaina likumi, kuri aizliedz iegādāties lauksaimniecības zemi ārzemniekiem.

Ja Latvijas valdība to nedarīs – Eiropas Komisija to sūdzēs tiesā.

Līdzīgu brīdinājumu saņēmusi arī Lietuva, Ungārija, Slovākija un Bulgārija.

Arī pirms gada ieteica Latvijai likumus mainīt.

Toreiz mūsu valdība to ignorēja.

 

No amata atbrīvo Ventspils Augstskolas rektori Rēvaldi

No amata atbrīvota Ventspils Augstskolas rektore Gita Rēvalde

Tā nobalsojuši augstskolas darbinieki un studenti īpašā sanāksmē – Satversmes sapulcē.

Gita Rēvalde iepriekš strīdējusies ar Ventspils mēru Aivaru Lembergu.

Lembergs solījis maksāt papildus universitātes darbiniekiem, ja viņi atlaidīs savu vadītāju.

Rēvalde atlaišanu uzskata par nelikumību un sūdzas Izglītības ministrijai.

Par rektores atlaišanu vai palikšanu darbā Ventspils Augstskolā lems arī valdība Rīgā.

 

Gulbis Francijas atklātajā tenisa čempionātā svin otro uzvaru

Latvijas labākais tenisists Ernests Gulbis ceturtdien, 26.maijā, uzvarēja Portugāles sportistu Žuau Sousu.

Ernests uzvarējis jau divas spēles Francijas atklātajā čempionātā.

Šis čempionāts ir viens no lielākajiem pasaulē.

Tajā piedalās visi pasaules labākie tenisa spēlētāji.

Uzvarētājs saņem ļoti lielu naudas balvu.

Sliktāk Francijas tenisa turnīrā klājies Latvijas sportistei Anastasijai Sevastovai.

Viņa zaudēja itālietei Karinai Knapai.

Zaudētāji turnīru neturpina.

Viņiem jābrauc mājās. 

 

Piektdiena būs mākoņaina

Par laika apstākļiem piektdien.

Debesīs būs redzami mākoņi.

Pēcpusdienā Kurzemē īsu brīdi līs lietus.

Vējš pūtīs no dienvidiem.

Gaiss dienas laikā iesils līdz +21...+24 grādiem.

Jūras tuvumā nebūs siltāks par...+20°.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti