Ziņas vieglajā valodā 25.augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 25.augustā.

Apvienos "Nordea" un DNB bankas

Bankas "Nordea" un DNB nākamgad plāno apvienoties.

Tās veidos vienotu banku Baltijas valstīs.

Līdz ar apvienošanos šī jaunā banka kļūs par otru lielāko Latvijā.

To gan reģistrēšot Igaunijā.

kā norāda Komercbanku asociācijā, tas liecina, ka uzņēmējdarbības vide pie mums nav tik laba kā Igaunijā.

 

Krievijā bruņoto spēku pārbaude

Krievija sākusi negaidītu bruņoto spēku pārbaudi.

Pilna kaujas gatavība noteikta vairākiem kara apgabaliem.

Tai skaitā arī Rietumu kara apgabalam, kas robežojas ar Baltijas valstīm.

Šīs militārās mācības turpināsies līdz mēneša beigām.

Tikmēr Lietuva paudusi nožēlu, ka šīs iepriekš nepieteiktās mācības rada spriedzi reģionā.

 

Čehija nepiekrīt obligātai bēgļu uzņemšanai

Čehija atkārtoti noraidījusi Vācijas kancleres Angelas Merkeles aicinājumu atbalstīt obligātu bēgļu uzņemšanu visās Eiropas Savienības dalībvalstīs.

Par to, ka šāda sistēma nav atbalstāma, paziņoja Čehijas premjerministrs Merkeles vizītes laikā Prāgā.

Kanclere tikmēr sacīja, ka par šo jautājumu diskusijas turpināsies.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti