Ziņas vieglajā valodā 25. februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 25. februārī.

Jelgavas slimnīcas glābējsilītē ievietota trīs dienas veca meitenīte

Jelgavas slimnīcas glābējsilītē pirms desmitiem vakarā ievietota apmēram trīs dienas veca meitenīte, Latvijas Radio pastāstīja projekta "glābējsilīte" Latvijā vadītāja Laura Zvirbule. Bērniņš ir vesels, bijis apģērbts tīrās drēbītēs, līdzi bijušas autiņbiksītes. 

Jelgavā kopš glābējsilīšu ieviešanas tas ir trešais atstātais bērns. Pavisam kopā Latvijā šis ir 41. bērns un šogad pavisam Latvijā trešais. 

Tiesa neapcietina vīrieti, kuru tur aizdomās par paša astoņgadīgās meitas pavešanu netiklībā

Tiesa šodien neapcietināja vīrieti, kuru tur aizdomās par paša astoņgadīgās meitas pavešanu netiklībā. Policija vīrieti aizturēja šonedēļ Rīgā, Imantas apkaimē. Par vīra iespējamām nelikumīgām darbībām ziņoja viņa sieva, meitenes māte.

Traģiskā avārijā Polijā iekļuvusi kravas automašīna no Latvijas

Polijā traģiskā avārijā iekļuvusi kravas automašīna no Latvijas. Kravas auto iebrauca pretējā braukšanas joslā un sadūrās ar divām pasažieru automašīnām. Trīs cilvēki nomira notikuma vietā, bet vēl četri smagā stāvoklī nogādāti slimnīcā. Kravas automašīnas šoferis nav cietis. Avāriju, iespējams, izraisīja pārplīsusi kravas automašīnas riepa.

Vācijā automašīna uzbraukusi gājējiem

Vācijas pilsētā Heidelbergā automašīna uzbraukusi gājējiem. Cietuši trīs cilvēki, bet automašīnas šoferis mēģinājis aizbēgt, bet apšaudē ar policiju ievainots un aizturēts. Nav zināms, vai vīrietis gājējiem uzbraucis apzināti.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti