Ziņas vieglajā valodā 23.jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 23.jūlijā.

Noticis uzbrukums Kabulā

Afganistānā, pilsētā Kabula noticis uzbrukums cilvēkiem.

Tur miruši vismaz 80 cilvēki un 230 ievainoti.

Viņus nogalināja un savainoja divi teroristu kaujinieki, kuri uzspridzinājās cilvēku pūlī.

Cilvēki bija pulcējušies, lai protestētu pret elektrolīnijas būvniecības plānu.

To bija ļoti daudz – vismaz 10 tūkstoši.

Miruši arī vairāki policisti, kuriem bija jāgādā par drošību.

Teroristu grupējuma „Islāma valsts” pārstāvji apgalvo, ka viņi ir tie, kuri sarīkojuši šos sprādzienus un nogalinājuši cilvēkus.

Ievainotos cilvēkus mediķiem bija grūti glābt, jo amatpersonas iepriekšējā naktī lika nobloķēt vairākus krustojumus un ielas.

To viņi darīja, lai ierobežotu protestējošos cilvēkus.

Viņi nezināja par uzbrukumu.

 

Apšaudē deviņi bojāgājušie

Vācijā, Minhenē, pusaudzis piektdienas vakarā nogalināja deviņus cilvēkus.

Uz cilvēkiem viņš šāva ar pistoli tirdzniecības centrā.

Kādēļ viņš tā darīja, policijai vēl nav skaidrs.

Pēc uzbrukuma slepkava nošāva pats sevi.

Policija, pārbaudot uzbrucēja dzīvesvietu, tur atrada grāmatas par masu apšaudēm.

Pusaudzis bijis tajās ļoti ieinteresēts.

Viņš iepriekš ārstējies psihiatriskajā klīnikā.

Šis ir jau trešais uzbrukums cilvēkiem Reitumeiropā pēdējo astoņu dienu laikā.

 

Ierobežos uzkrājumus

Latvijā – Finanšu ministrija ir sagatavojusi jaunus noteikumus valsts amatpersonām un politiķiem. 

Tie noteiks, cik daudz naudas pie sevis mājās un cik daudz naudas bankas kontā tie drīkst glabāt.

Pagaidām konkrēti skaitļi nav zināmi.

Tomēr iepriekš Tieslietu ministrija ieteica, ka politiķi nedrīkst pie sevis glabāt vairāk kā 15 000 eiro.

Kā arī, tiem jāpierāda, ka šāda nauda viņiem vispār ir.

Noteikumu mērķis ir veicināt to, lai cilvēki uzticētos valsts amatpersonām un politiķiem, lai cilvēki varētu būt droši par to, ka amatpersonas un politiķi nezog.

 

Rīgas "Dinamo" uzvar 

Kontinentālās hokeja līgas komanda Rīgas "Dinamo" sāk gatavoties jaunajai sezonai.

Šodien Valmierā viņi pirmajā pārbaudes spēlē uzvarēja Toljati "Lada" komandu.

Spēle beidzās ar rezultātu 4 pret 1.

Rīgas "Dinamo" labā vārtus guva Krišjānis Rēdlihs, Frenks Razgals, Edgars Kulda un vācietis Deniss Reimers.

 

Laika ziņas

Naktī būs mainīgs mākoņu daudzums.

Bez ievērojamiem nokrišņiem.

Atsevišķos rajonos veidosies migla. Lēns vējš līdz 5 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra: +13...+18 grādi.

 

Rīt dienā brīžiem būs mākoņains.

Austrumu rajonos īslaicīgi līs lietus, arī iespējams pērkona negaiss.

Pūtīs lēns vējš.

Gaisa temperatūra dienas laikā būs +21...+26 grādiem.

Laika tips rīt 2. – labvēlīgs. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti