Ziņas vieglajā valodā 22.oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 22.oktobrī.

Studenti gatavojas protestiem

Studentu apvienība neatbalsta ieceri samazināt valsts apmaksāto studiju vietu skaitu.

Studenti gatavi pat rīkot demonstrācijas un citas protesta akcijas, lai to nepieļautu.

Vienlaikus studentu apvienības domes sēdē atzinīgi novērtēts lēmums palielināt atalgojumu augstskolu pasniedzējiem.

 

Nesakrīt dati par senioriem

Valsts iestādēs nesakrīt dati par Latvijas vecākajiem cilvēkiem.

Kā ziņo LNT, Iedzīvotāju reģistrā atrodami vairāk nekā 400 cilvēku, kuri ir vecāki par 100 gadiem.

Atrodams arī kāds cilvēks kurš ir 118 gadu vecs.

Un, iespējams, ir teju vecākais iedzīvotājs uz Zemes.

Tikmēr sociālās apdrošināšanas aģentūrā simtgadnieku saraksts ir trīs reizes īsāks.

Un vecākajam iedzīvotājam ir 106 gadi.

 

Irākā ierodas ASV aizsardzība ministrs

Irākā negaidītā vizītē ieradies ASV aizsardzības ministrs.

Tur pirms sešām dienām ASV komandieru vadībā sācies uzbrukums Mosulas pilsētai, lai atkarotu to no džihādistiem.

Ministrs tiksies gan militārpersonām, gan Irākas premjeru.

Irāka iebilst pret Turcijas piedalīšanos Mosulas operācijā.

Ilgi gaidītais uzbrukums Mosulai ir lielākā Irākas militārā operācija kopš ASV karaspēka izvešanas.

Pilsētā nocietinājušies vairāki tūkstoši "Islāma valsts" kaujinieku.

Tās ieņemšanas operācijā piedalās 30 000 karavīru.

 

Tramps stāsta par darbu plānu

ASV prezidenta amata kandidāts Donalds Tramps atklājis, ko viņš, kļūstot par prezidentu, plāno paveikt pirmajās simts dienās.

Viņš iecerējis izsūtīt divus miljonus migrantu, kurus uzskata par noziedzniekiem.

Atcelt iemaksas ANO klimata izmaiņu novēršanai, kā arī notiesāt katru sievieti, kura paziņojusi, ka Tramps viņai ir uzmācies.

Šobrīd tādas ir 10, kas par to ir publiski paziņojušas.

 

Vietām iespējams slapjš sniegs

Naktī un rīt valsts lielākajā daļā palaikam nedaudz līs.

Vairāk nokrišņu būs naktī Kurzemē un Zemgalē.

Vietām valstī iespējams arī slapjš sniegs.

Saglabāsies apmācies laiks, Liepājas apkaimē var uzspīdēt saule.

Austrumu, dienvidaustrumu vēja ātrums brāzmās būs līdz 15 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī un dienā būs +1..+5 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti