Ziņas vieglajā valodā 20.oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 20.oktobrī.

Latvijā pirmo reizi ierodas jaunā Igaunijas prezidente

Latvijā ceturtdienas, 20.oktobra, vakarā ieradusies jaunā Igaunijas prezidente Kersti Kaljulaida.

Viņai šī ir otrā vizīte.

Pirms Latvijas Igaunijas prezidente iepazīšanās vizītē apmeklēja Somiju.

Ierodoties Rīgas pilī, Kaljulaida norādīja, ka savas prezidentūras laikā cer uz labu sadarbību ar Latviju.

 

Saeima sāk izskatīt nākamā gada valsts budžeta projektu

Saeima ceturtdien, 20.oktobrī, nodeva izskatīšanai komisijās nākamā gada valsts budžeta projektu.

Opozīcija budžetu kritizē.

Tajā neesot solītās reformas, un tas veidots naudas tērēšanai.

 

«Saskaņa» prasa Šadurska demisiju

Partijas "Saskaņa" Saeimas deputāti pieprasa Izglītības ministra Kārļa Šadurska demisiju.

Neuzticības izteikšana saistīta ar pedagogu algu reformas izgāšanos.

Koalīcijas politiķi demisiju neatbalsta un "Saskaņas" rīcību uzskata par priekšvēlēšanu aktivitāti.

 

Centrāltirgus atbrīvojas no nomnieka

Rīgas Centrāltirgus atbrīvojas no nomnieka un pārņem apsaimniekošanā tirgus slēgto teritoriju.

Centrāltirgus vadība lēmumu pamato ar to, ka nomnieks nav pildījis līgumā paredzētās saistības.

Nomnieks tam nepiekrīt un vērsies tiesā.

 

Uz robežas konfiscē 200 kilogramus hašiša

Uz Latvijas - Lietuvas robežas konfiscēti 200 kilogrami hašiša divu miljonu eiro vērtībā.

Narkotikas atrada speciālā slēpnī kravas un vieglajā automašīnā.

Narkotiku meklēšanā palīdzēja apmācīti suņi.

 

No Ķīnas uz Latviju izbraucis pirmais tranzītvilciens

No Ķīnas pilsētas Jivu uz Rīgu izbraucis pirmais izmēģinājuma konteinervilciens.

Vilciena maršruts ir ap 11 000 kilometru. Rīgā vilciens ieradīsies novembra sākumā.

Satiksmes ministrs to nodēvējis par vēsturisku notikumu tranzīta jomā.

 

Stoltenbergs bažīgs par Krievijas kuģu virzīšanos uz Sīriju

NATO ģenerālsekretārs Jenss Stoltenbergs paudis bažas par Krievijas karaflotes kuģu iesaistīšanos uzbrukumos Alepo.

Astoņi Krievijas kuģi pašlaik ir ceļā uz Sīrijas piekrasti.

Kuģu grupā ir aviācijas bāzes kuģis "Admiral Kuzņecov".

Ziemeļjūrā Krievijas kuģu grupu pavada Lielbritānijas karakuģi.

Tas ir pēdējos gados lielākais Krievijas karaflotes grupējums pie Lielbritānijas krastiem.

 

Rīgas jūras līcī krasi pazeminājies ūdens līmenis

Kopš septembra beigām Rīgas līcī ūdens līmenis vietām ir pazeminājies par vairāk nekā vienu metru.

Šādu situāciju rada austrumu vējš, kas ūdeni dzen prom no krasta.

Hidrologi norāda, ka vēl nav sasniegts zemākais novērotais līmenis.

Turpmākajās dienās, visticamāk, ūdens līmenis turpinās pazemināties.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti