Ziņas vieglajā valodā 17.janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

 Ziņas vieglajā valodā 17.janvārī.

Latvijā sākās gripas epidēmija

Latvijā sākusies gripas epidēmija.
To var izsludināt, ja uz 100 000 iedzīvotāju saslimušo skaits ir 100.

Visvairāk gadījumu reģistrēts Jēkabpilī.
Gripas epidēmijas slieksnis ir pārsniegts Jūrmalā, Rīgā un Liepājā.

Valdība atbalsta dzelzceļa attīstības projektu

Valdība otrdien, 17.janvārī, atbalstīja apjomīgo dzelzceļa tīkla elektrifikācijas projektu.
Vispirms plānots elektrificēt dzelzceļa līnijas no Latgales Rīgas virzienā.
Tas izmaksās 519 miljonus eiro.

Saeimas komisija izraudzījās kandidātus uz amatiem NEPLP

Saeimas komisija izraudzījusies četrus kandidātus Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP locekļa amatam - Guntu Līdaku , Patriku Grīvu, Ievu Beitiku un Ivaru Āboliņu.
Jau šonedēļ par kandidātiem balsos Saeimā.

Cūku slimības dēļ izsludina ārkārtas stāvokli trīs novados

Valdība izsludinājusi ārkārtas stāvokli Krimuldas, Ādažu un Salaspils novadā.
Šajos novados izplatījusies bīstamā slimība – Āfrikas cūku mēris.
Krimuldas novadā saimniecībā „Rukas” tagad jāiznīcina 5000 dzīvnieku liels ganāmpulks.
Beigtie mājlopi tiek dedzināti speciālās iekārtās.

Lielbritānijas premjere paziņo, kā valsts izstāsies no ES

Lielbritānija premjerministre Terēza Meja paziņoja, ka, izstājoties no Eiropas Savienības (ES), Lielbritānija atstās arī bloka vienoto tirgu.
Tā valsts cer atgūs kontroli pār ES pilsoņu ieceļošanu Anglijā.
Premjere savā runā uzsvēra, ka briti aiziet no Eiropas Savienības, bet ne no Eiropas.

 Par Eiropas Parlamenta prezidentu ievēlēts Tajāni

Par jauno Eiropas Parlameta priekšsēdētāju ir ievēlēts Eiropas Tautas partijas kandidāts itālis Antonio Tajāni.
Par viņu nobaloja 351 deputāts.

Tajāni ievēlēšanai bija nepieciešamas četras balsošanas kārtas.

Otrais kandidāts sociāldemokrāts Džanni Pitella ieguva 282 balsis.

Tajāni solīja būt par priekšsēdētāju visam parlamentam, ne tikai valdošajai koalīcijai.

Tramps ir nepopulārs prezidents

Donalds Tramps ir pēdējo desmitgažu nepopulārākais ASV jaunais prezidents. Trampa darbu šobrīd pozitīvi vērtē tikai 40% amerikāņu, liecina telekanāla CNN aptauja.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti