"Tie skolotāji vienā brīdī droši vien aizgāja citur darbu meklēt, jo pēc neatkarības atjaunošanas 10-15 gadus bija iespēja mācīties apvienoto dabaszinātņu kursu. Skolēns pēc 5.klases varēja pats izvēlēties, ko mācīties un ko nē. Tagad tas ir novērsts, bet sekas ir tādas, ka būtu jāsagatavo vairāk matemātikas un fizikas skolotāju,” skaidro Ribickis.
Viņaprāt, tas būtu jādara Latvijas Universitātei vai Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijai, bet arī RTU varētu to uzņemties, ja valsts pasūtītu.
“Manuprāt, skolēni grib mācīties,” saka Ribickis, piebilstot, ka mācīšanas kvalitāte atkarīga no skolotājiem. To parāda arī RTU vidusskolas pirmā gada skolēni, kuri esot ļoti motivēti mācīties.
Turklāt pirmo kursu studentiem, kuru zināšanas dabaszinātnēs nav pietiekamas, RTU cenšas aizpildīt šo zināšanu robu.