„Mūsu smagā mašīna, kas veica ceļa apstrādi ar sāls reģentu, sadūrās ar pretimbraucošo smago mašīnu. Par laimi, ar stūriem, ne gluži frontāli,” stāstīja Kononovs.
Avārijā arī cieta šoferis, kurš guva pleca traumu.
Kononovs skaidro, ka ceļa uzturēšanas tehnikai, lai sagatavotu ceļu citiem satiksmes dalībniekiem, nākas strādāt apgrūtinošos apstākļos, kad ir atkala, ceļš ir klāts ar ledu, sniegu. „Šis darbs ir smags, atbildīgs, prasa īpašas iemaņas no cilvēkiem. Daudzi šoferi, kas izmēģina šo darbu, bieži atsakās no tā,” stāsta uzņēmuma vadītājs.
Autoceļu uzturētājs valdes priekšsēdētājs arī norādīja, ka „Latvijas autoceļu uzturētājs” ir sagatavots ziemai: „Mēs vienmēr esam gatavi ziemai, jo ceļu uzturēšanas noteikumi reglamentēti ar Ministru kabineta noteikumiem, un šiem noteikumiem mēs vienmēr esam gatavi. Pirmā [sniegotā] nakts nekādas problēmas mums neizraisīja.”