Par emocionālo vardarbību pret bērniem Aizkraukles bērnudārza audzinātājai izsaka piezīmi

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Vienai no Aizkraukles pirmsskolas izglītības iestādes "Zīlīte" audzinātājām par emocionālo vardarbību pret bērniem izteikta piezīme, aģentūru LETA informēja Aizkraukles novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Zanda Bistere.

Situāciju bērnudārzā vērtēja atbildīgās iestādes pēc bērnu vecāku sūdzības par emocionālo vardarbību pret bērniem. Bistere apgalvo, ka situācija "Zīlītē" normalizējusies, atbildīgās institūcijas - Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija un Izglītības kvalitātes valsts dienests - situāciju ir izvērtējušas, ir veiktas sarunas ar administrācijas pārstāvjiem un audzinātājām.

Pēc izvērtējuma vienai audzinātājai piemērots disciplinārsods - piezīme. Viņa darbu iestādē turpinās, bet ne grupā, kur notikusi konfliktsituācija. Savukārt pret otru audzinātāju turpinās administratīvā lietvedība.

"Aizkraukles novada pašvaldība pēc šī notikuma "Zīlītes" vadībai uzdevusi uzlabot visa veida komunikāciju un sadarbību ar vecākiem. Jāveic pedagogu izglītošana, jāizveido atbalsta komanda pedagogiem, vecākiem un bērniem, un jānodrošina tās darbība, kā arī jāpilnveido Iestādes padomes darbs," par paveikto pēc notikušā informēja Bistere.

Jau vēstīts, ka divas "Zīlītes" pedagoģes tika atstādinātas no pienākumu veikšanas, jo grupas bērnu vecāki apsūdzēja viņas emocionālajā vardarbībā pret bērniem, iepriekš informēja novada Izglītības pārvaldes vadītāja Astra Siliņa.

Vecāki par aizdomām par emocionālu vardarbību grupiņā iepriekš jau ir ziņojuši "Zīlītes" vadībai, taču tā nav reaģējusi, tāpēc, grupā notiekošo ierakstot diktofonā, sūdzība iesniegta arī pašvaldībā, skaidroja Siliņa.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti