• Ceturtdiena, 2017. gada 19. janvāris
  • Vārda diena: Alnis, Andulis
Rīgā 0°C, -- vējš 0m/s

Jautājam NEPLP kandidātiem: Kādi būs galvenie darbi komercmediju jomā?

Ieteikt šo rakstu

| Latvijā

Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļa amata pilnvaru termiņš ir pieci gadi. Taujājam visiem 10 amata kandidātiem, kas ir trīs galvenie darbi, ko šajā laikā noteikti grib izdarīt komerciālo mediju jomā. Atbildēs kandidāti rāda, ka prioritātes būs reklāmas tirgus sakārtošana, kad sabiedriskie mediji izies no šī tirgus, tāpat arī Mediju fonda izmantošana, komercmediju atbalstam. 

Ivars Āboliņš 

Ivars Abolins 6 jautajums.mp4

Aija Ansone uzskata, ka komercmediji ir jāiesaista sabiedriskā pasūtījuma izpildē, kā arī jāpalielina uzraudzība sabiedrības drošības nodrošināšanai

Aija Ansone 6 jautajums.mp4

Ieva Beitika atbalstīs mediju fonda izveidi

Ieva Beitika 6 jautajums.mp4

Patriks Grīva uzklausītu nozari un mēģinātu vienādot noteikumus

Patriks Griva 6 jautajums.mp4

Žanna Helmane uzskata, ka ir jāizveido Mediju atbalsta fonds

Zanna Helmane 6 jautajums.mp4

Nikolajs Lācis

Nikolajs Lacis 6 jautajums.mp4

Gunta Līdaka gribētu sakārtot bezmaksas virszmes apraidi un radīt vienlīdzīgus noteikumus radio tirgū

Gunta Lidaka 6 jautajums.mp4

Dainis Mjartāns gribētu atbalstīt televīzijas, kas darbojas bezmaksas virszemes pakā

Dainis Mjartans 6 jautajums.mp4

Vita Anda Tērauda uzskata, ka Mediju fonda izveide būs viena no prioritātēm

Vita Anda Terauda 6 jautajums.mp4

Sanitai Uplejai-Jegermanei nav pieredzes šajā jomā, bet uzsakta, ka, iespējams, jāsamazina regulācija

Sanita Upleja Jegermane 6 jautajums.mp4

Pievienot komentāru

Pievienot atbildi

Komentēt vari arī ar savu draugiem.lv vai Facebook profilu!

Atlikušo simbolu skaits: 1000
Karstā ziņa
Šodien, 10:26