Viņa norādīja, ka sievietes, kas nonāk prostitūcijā jeb cilvēku tirdzniecībā bieži vien ir viegli ievainojamas, ko suteneri vai citi cilvēki izmanto. Tādējādi arī seksuālo pakalpojumu pircēji ir varmākas, nevis pircēji pakalpojumam, ko piedāvā citi.
Lāce skaidroja, ka sievietes tiek iesaistītas cilvēktirdzniecībā, izmantojot viņu psiholoģisko ievainojamību, dzīves krīzes vai atkarību no narkomānijas, kā arī citus aspektus.
„Marta” vadītāja skaidroja, ka daudzas sievietes, kas ir prostitūcijā, jaunībā – pirms 18 gadu vecuma sasniegšanas – bijušas seksuāli izmantotas. Tas ir viens no psiholoģiskās ievainojamības piemēriem. Kā ekonomiskās ievainojamības piemēru viņa nosauca nonākšanu kredītsaistībās un atbildību par bērniem – lai spētu par visu samaksāt, sievietes ir spiestas doties prostitūcijā. Tāpat ir arī sociālā un kultūras ievainojamība, kas iespējama sabiedrībā, normalizējot prostitūciju