«Latvijas autoceļu uzturētāja» priekšsēdētājs atzīst, ka mēdz būt sūdzības par sliktu ceļa uzturēšanu, taču viņš uzsver - pat uz vislabāk uzturētiem ceļiem trīs stundas drīkst būt atkala, sniegs. Savukārt D klases ceļi, kas ir zemākās klases uzturēšanas ceļi.
„Tā ka sabiedrībai jāapzinās, ka ceļi drīkst būt slideni. Un naudas daudzums, kas Latvijā tiek lietots ceļa uzturēšanai ziemā, nosaka šādus spēles noteikumus. Un cilvēkiem jāapzinās, ka viņu braukšanas iemaņām jābūt atbilstošām ceļu stāvoklim,” saka Kononovs.
Pēc statistikas letālo gadījumu uz ceļa ir mazāk nekā vasarā, jo ziemā cilvēki sāk braukt uzmanīgāk un smagu avāriju skaits samazinās. „Cilvēkiem ir jāapzinās, ka ceļš ir paaugstinātas bīstamības zona, un, braucot pie stūres, jāapzinās sava atbildība gan par sevi, gan citiem ceļa lietotājiem,” norāda Kononovs.