Ilggadējais trases direktors Dainis Dukurs pastāstīja, ka sākotnēji apjumšanai bija plānots skārds, bet vēlāk būvē izvēlējās membrānas segumu. Darbu veikšanu reizēm aizkavē lietus, turklāt kamaniņu trase nav vienkāršs objekts, un reizēm darbi ir tehniski sarežģīti.
No valsts budžeta trases rekonstrukcijai pērn piešķīra 2,5 miljonus eiro, un Siguldā cenšas panākt, lai aprīkojums būtu labākais pasaulē. No perforēta materiāla veidotās saules žalūzijas būs ļoti ērti apkalpojamas un ļaus saglabāt teicamu trases kvalitāti. Braucējiem neradīsies nošķirtības sajūta, un iespēja sekot notikumiem saglabāsies arī skatītājiem un treneriem.
Pēc rekonstrukcijas uzlabosies ledus kvalitāte, kas jau iepriekš bija augsta, tomēr Siguldas trasē iepriekš izpaudās morāla novecojuma pazīmes. Sportisti jauno ledu sāks izbaudīt līdz ar sezonas sākumu 1.oktobrī, kad visi darbi būs pabeigti.