Pēc „The Mirror” ziņām, Polam Makartnijam ir 730 miljoni, bet popdīvai Madonnai – 520 sterliņu mārciņu.
Ievērojamu daļu Bono bagātības veido ienākumi, kas gūti no sociālā tīkla „Facebook” akcijām.
Bono līdzdibinātā investīciju grupa „Elevations Partners” 2009.gadā par 56 miljoniem sterliņu mārciņu iegādājās 2,3 procentus „Facebook” akciju. Sešu gadu laikā „Facebook” akcijas ir atmaksājušās ar uzviju - Bono nopelnījis 940 miljonus sterliņu mārciņu, proti, vairāk nekā visā savā mūziķa karjerā kopumā.
Tikmēr 44 miljonus sterliņu mārciņu lielus zaudējumus sasniedzis Bono un viņa sievas Ali Hjūsones 2005.gadā dibinātais ētiski ražoto apģērbu uzņēmums „Edun”. Par spīti zaudējumiem uzņēmuma vadība un īpašnieki ir pārliecināti, ka „esošās biznesa stratēģijas rezultātā tiks radīts veiksmīgs un ilgtspējīgs zīmols”.